Burun Dolgusu

Burun Dolgusu Nedir?

Burun dolgusu ile burunun daha dolgun görünmesi ve aynı zamanda daha hacimli görünmesi mümkün olabilir. Günümüzde dolgu işlemlerinin sağlanması ile birlikte estetik amaçların gerçekleştirilmesi sağlanmış olur.

Bunun yanında nefes alma sorunları yaşayanlar ya da çeşitli nedenlerden dolayı burun yapıları zarar görmüş kişilerin de bu aşamada tedavi olması sağlanabilir.

Aynı zamanda bu işlemin uygulanması eskiden daha zor olmakla birlikte günümüzde gelişen tıp teknolojileri sayesinde dolgu işlemleri daha etkili sonuçlar verir.

Bunun dışında uygulama aşamasında burun dolgusu işlemlerinin başarılı sonuçlar vermesi hastaların talebini arttırır. Basit işlemler ile estetik ameliyatların yerine bu tür yöntemler devreye girer.

Burun Dolgusu Nasıl Yapılır?

Burun alt tabakası deri içerisine enjeksiyon yardımı ile çeşitli dolgu malzemelerinin gönderilmesi ile bu işlemin tamamlanması mümkün olur. Aynı zamanda bu işlemin gerçekleştirilmesi aşamasında hastanın burun beklentileri önemlidir.

Kişinin nasıl bir burun yapısına sahip olmak istediği ile ilgili ayrıntılar önemlidir. Birçok açıdan burun dolgusu işlemlerinin gerçekleştirilmesi aşamasında hastanın beklentileri önemlidir.

Burun aynı zamanda yüzde bulunan en önemli organ olup, görsellik açısından da bu organın kullanımı bazı sorunların ortadan kaldırılmasına neden olur. Birçok insan kendi güzelliği hakkında karar verirken burun yapısına bakar. Burun yapısına göre güzellik anlayışı ortaya çıkar.

Burun Dolgusunun Avantajları Nelerdir?

İşlem basit olması en başta gelen avantajı olarak görülür. Bunun yanı sıra aynı zamanda işlemin ağrısız olması da bir diğer özellik olarak karşımıza çıkar.

Bunun yanında Burun Dolgusu işlemleri aşamasında genellikle dolgu malzemesi olarak hyaluronik asit uygulamaları kullanıldığından dolayı tedavinin önemli bir yan etkisi görülmez.

İşlemin yerine getirilmesi aşamasında kesme işlemi olmaması en beğenilen yönleri arasında yer alır. Bunun yanında işlemin kısa sürmesi ve tampon aşamasında zorluk yaşanmaması gibi nedenler tercih edilmesini sıklaştırır.

Burun Dolgusunun Etkisi Ne Kadar Sürer?

Temel olarak bu etki süreleri kişiden kişiye değişiklik gösterebilir. Esas olarak işlemin gerçekleştirilmesi aşamasında yaklaşık olarak 18 ay boyunca etkisi devam edebilir.

Bunun yanında kişinin koşulları bu aşamada önemlidir. Bazı kişilerde tedavinin sağlanması aşamasında aynı zamanda burun dolgusu işlemlerinin yerine getirilmesi aşamasında daha kısa süreler de bulunur.

Kişinin çalışma ortamının koşullarının yanı sıra aynı zamanda hastalık gibi nedenlerden dolayı daha kısa süreler de görülebilir. Ama ortalama olarak 1 seneye kadar dayanım görülür. Sonrasında yeniden işlemi tekrarlamak mümkün olur. Hastalığın tedavisi aşaması kısa sürmektedir.

Burun Dolgusunun Dezavantajları Nelerdir?

Bu işlemin bilinen bir yan etkisi ve zararı bulunmaz. Aynı zamanda bu işlemin uygulanması aşamasında genellikle ilk başlarda hafif bir morluk bulunmakla birlikte morluğun de birkaç gün içerisinde geçmesi ile birlikte ortaya bir dezavantaj çıkmaz. Bu nedenle de sıklıkla tercih edilir.

Günümüzde tedavi aşamasında aynı zamanda yatıştırıcı ilaçların kullanımı ön plana çıkar. Bu tür nedenlerden dolayı da ilaç takviyesi eğer işlem sonrasında ağrı hissi ortaya çıkar ise yatıştırıcı özellik taşır.

Genel olarak hastalığın tedavisi sonrasında hastanın iyileşmesi daha kolay olduğundan dolayı hızlı bir iyileşme mümkün olur. Sağlıklı bir yaşam için kişinin uzun süreler beklemesine gerek duyulmaz.

Revizyon Burun Estetiği İçin de Kullanılabilir?

Bazı durumlarda burun estetik işlemlerinin tekrarlanmasına ihtiyaç duyulur. Eğer doktor da bu yönde bir karar alır ise bu estetik işlemlerin tekrarlanması görülür. Bu yönden revizyon işlemlerinin sağlanması ilk aşamaya göre daha zordur. Fakat yine de ortalama işlem süresi hiçbir işlemde 30 dakika ya da 1 saati geçmez.

Estetik sorunların ortadan kaldırılması aşamasında önemli bir detay olan revizyon işlemleri hastanın durumuna bağlı olarak aynı zamanda doktor kontrolünde gerçekleştirilir. İşlemin tamamlanması ile birlikte yeniden burun dolgusu işlemi tamamlanmış olur.

Sağlıklı bir burun görünümü için doktor kontrolü ile gerçekleştirilen bu yöntemin uygulanması aşamasında dikkat çeken detaylar karşımıza çıkar. Özellikle bu yöntemin bayanlar ya da erkekler üzerinde kalıcı faydaları bulunur.

Burun Dolgusunda İyileşme Süreci Nasıldır?

İşlemin basitliği nedeni ile kısa iyileşme süreleri ortaya çıkar. Bu nedenle de çeşitli sağlık merkezlerinde tedavi aşamasında hastalar tarafından talep edilir.

Günümüzde dolgu işlemlerinin tamamlanması aynı zamanda hastanın kalıcı olarak daha iyi bir burun sahibi olması demektir. Bunun dışında işlemlerin tamamlanması ve basitliği aşamalarında hasta beklentileri karşılanır.

Burun Dolgusunun Yan Etkisi Var mıdır?

İşlemin hemen sonrasında ortaya çıkan morluklar ya da kızarıklar dışında uygulanan bu yöntemin bilinen bir yan etkisi olmaz. Bu nedenle de tedavi basit olup, tercih edilir. Burun dolgusu işlemlerinin hızlı bir şekilde sonuç vermesi ve aynı zamanda önemli bir yan etkisinin olmaması da artıları arasında yer alır.

Birçok hasta bu tür nedenlerden dolayı tedavi aşamasında bu yöntemi tercih ederler. Sağlıklı bir şekilde cerrahi yöntemlere başvurmadan bu işlemin tamamlanması sağlanır.

Burun Dolgusu İşlemini Kim Yapmalıdır?

Bu işlemin uygulanması aşamasında lisanslı sağlık ve güzellik merkezlerinden yardım alınabilir. Bu yöntemin uygulanması sayesinde hastalar hızlı bir şekilde estetik güzellik kazanırlar.

Bu nedenle de bu konuda hizmet veren çok sayıda sağlık merkezi bulunur. Fakat bazı sağlık merkezleri gereken şartları ve hijyen koşullarını yerine getirmediği için talep görmezler. Sağlık alanında estetik işlemlerde merdiven altı işletmelerden uzak durmak gerekebilir.

Burun Dolguları ile Hangi Sonuçlar Elde Edilemez?

Burun dolgu işlemlerinin yerine getirilmesi aşamasında kişinin gerçekçi beklentilerinin olması önemlidir. Aynı zamanda bu tür işlemler sonucu estetik olarak bir mucize beklemek yerinde değildir. Bu nedenle de burun dolgusu işlemlerinin sağlıklı bir şekilde tamamlanması aşamasında hastaların tedavisinin gerçekçi olması önemlidir.

Aynı zamanda hastanın da işlemin sonuçları hakkında gerçekçi bir hayali olmalıdır. Kişinin güzelliği önemli olmakla birlikte kendini boş hayallere kaptırmaması da önemlidir.

Burun Dolgusu Kimlere Yapılmaz?

Bu tür işlemlerin genellikle 18 yaş üzerinde herkese uygulanması görülür. Bunun yanında hastaların bu konuda hayalci bir beklenti içerisine girmemesi gerekir. Yine küçük çocuklarda işlemin ortaya konulması aşamasında burun yapısının tam olarak ortaya çıkması beklenir. Burun yapısı tamamen oturduktan sonra işlem yapılır.

Dolgunun yapılması ile ilgili belirli bir kural bulunmaz. Bunun yerine hasta ve doktorun birlikte karar vermesi ve eğer gerekli bir durum ise bu işlemin yapılması önem taşır. Aynı zamanda işlem sonrasında dolguların zamanla düşmesi de tedavi aşamasında önem taşır.

Burun Dolgusu Fiyatları 2021

Fiyat olarak bakıldığında ise işlemin tamamlanması aşamasında hastaların kolayca sağlıklı bir şekilde burun estetiği mümkün olur. Bunların dışında ise fiyatların işlemin basitliği aşamasında dikkat çekmesi muhtemeldir.

Farklı sağlık merkezlerinde uygulanan bu yöntemin aynı zamanda insanların sağlığı açısından faydaları bulunur. Sağlık merkezlerinin bu aşamada sunduğu avantajların fiyatlar konusunda da hasta beklentilerini karşılama seviyesi yüksektir.

Günümüzde hastaların tedavisi aşamasında farklı sağlık merkezlerinin fiyat politikalarının değişiklik göstermesi muhtemeldir. Başarılı işlemlere daha uygun fiyatlar ile sahip olmak için bu dolgu işlemlerini güvenle yerine getirmek mümkün olur.

Son zamanlarda burun dolgusu fiyatları cazip olarak karşımıza çıkar. Burun dolgusu fiyatları 2021 hakkında bilgi almak için bizlere hemen ulaşın.